teesa teesa
1607
BLOG

Feudalizm*). Wersja "salonowa".

teesa teesa Rozmaitości Obserwuj notkę 128

         

Wiadomo wreszcie, na czym my, blogerzy S24, stoimy. Stoimy, otóż, na twardym gruncie twardych zasad SzanAdministracji, dla której to SzanAdministracji stanowimy darmową siłę roboczą, dzięki której SzanAdministracja może być SzanAdministracją i działać ku chwale... głównie własnej.
Czy jesteśmy niewolnikami? Ależ skąd! Mamy prawo... się stąd wynieść:

(Salon24) [...]Jest serwisem darmowym i musi – tak jak wszystkie inne portale – zarabiać na swoje utrzymanie.
Można to akceptować lub nie. Rozumiem, jeśli komuś to nie odpowiada. Serdecznie namawiam wszystkich do pisania w Salonie24, ale nie jest to zajęcie obowiązkowe.

Serdecznie dziekuję za pozostawienie tej możliwości. Postanowiłam skwapliwie z niej skorzystać. Wprawdzie przysporzyłam portalowi wielu "kliknięć" (pisane przeze mnie notki nie pozostawały bez echa, a lubczasopismo "Rodzynki z zakalca " miało do tej pory ponad 1000 wejść dziennie, co - jak przypuszczam - stanowi rekord S24), ale najwyraźniej SzanAdministracja nie uważa tego za istotne dla serwisu, jeśli jedyne, co może zaproponować blogerom takim jak ja, zamyka się w komunikacie

**)

Wobec powyższego od dzisiaj zawieszam funkcjonowanie lcz "Rodzynki z zakalca". Wyrażam szczere podziękowania wszystkim Współredaktorom i Autorom, publikujacym w tym lcz Swoje notki. W moim przekonaniu stanowią Państwo crème de la crème polskiej blogosfery.
Wielu z Państwa zaprzestało aktywności na S24 już jakiś czas temu; znikajac "po angielsku"; wielu zapewne zrobi to niebawem. Doskonale to rozumiem. Siermiężność rozwiazań technicznych, sprzężona z arogacją właścicieli serwisu, to pigułka trudna do przełknięcia...

Co do bloga, zlikwiduję go również***), ale najpierw postaram się zarchiwizować co ciekawsze notki i komentarze. Zajmie mi to trochę czasu, jak sądzę.

Dziękuję także wszystkim Komentatorom, z którymi - bywało - wiodłam niezwykle długie, interesujące i rozwijające dyskusje. Może się jeszcze kiedyś spotkamy - w bardziej przyjaznym miejscu. Czego sobie naprawdę szczerze życzę. :)

Żegnajcie, zatem! :)

*) z łaciny: feudum - prawo do rzeczy cudzej

**) potocznie: "morda w kubeł"

***) po jakże trafnej uwadze blogerki @Beret w akcji postanowiłam blog pozostawić na pastwę losu. Z szacunku dla cudzych komentarzy, które po likwidacji bloga poszybowałyby w Kosmos...

teesa
O mnie teesa

„Er quildessë quetta, er morniessë cálë, er firiessë coivië: menelessë cumna calima wilë fiono” (Pieśń o stworzeniu Éa)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości