teesa teesa
1581
BLOG

GIODO nierychliwe, ale… :)

teesa teesa Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 37

 

Trochę czasu to potrwało, ale myślę, że było warto cierpliwie poczekać. :)

Nadszedł finał mojej „przygody” z @Matką K. (dla niezorientowanych: ów nieszczęsny „czołowy bloger” kiedyś postanowił był zemścić się na mnie za brak uwielbienia dla jego przymiotów i wyłudził moje dane osobowe, którymi później wytarł wszystkie kąty Internetu, włącznie z najbardziej cuchnącymi zakamarami. Garść szczegółów w treści uzasadnienia decyzji.).

Zainteresowani mogą się zapoznać z decyzją administracyjną GIODO i – ewentualnie – skorzystać z dostępnych procedur we własnych sprawach, dotyczących nieuprawnionego opublikowania danych osobowych. Jakby co, chętnie pomogę. :)

Na początku zamieściłam pierwotną decyzję (tzn. pierwszą stronę pisma ją zawierającego, bo uzasadnienie powtórzone jest w decyzji ostatecznej). Od niej @Matka K. (w osobie własnej żony, właścicielki - jak się okazało - domeny i administratorki „niereglamentowanego” portalu: @Matka K. to tam tylko jeden z publikujących userów :) o przypadkowej zbieżności nazwisk. A może „romski macho”? GIODO nierychliwe, ale… :) No, nie wiem…) się odwołał, kręcąc, matacząc i argumentując we właściwy sobie sposób. GIODO jednak nie znalazło w sobie dosyć zrozumienia, by @Matce K. pójść na rękę i decyzję podtrzymało.

Tutaj link do zapowiadanych treści - z ostrożności i przyzwoitości usunęłam nazwiska i adresy.

Ciekawe, czy @Matka K. zastosuje się do nakazu GIODO? I co będzie, jeśli tego nie uczyni?

teesa
O mnie teesa

„Er quildessë quetta, er morniessë cálë, er firiessë coivië: menelessë cumna calima wilë fiono” (Pieśń o stworzeniu Éa)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka